maandag, oktober 07, 2002

25...
Gisteren was ik jarig. Gisteren ben ik 25 geworden. En het was fijn ! Het hele weekend stond eigenlijk in het teken van mijn verjaardag. Zaterdagochtend (of was het al net middag?) gaan ontbijten/brunchen met mijn liefje. Dan beetje gaan shoppen, dan boodschappen, dan heeft mijn liefje een riant dineetje bereid voor mijn papa, en toen was ik nog niet eens jarig. Zondag hebben we het nog eens helemaal overgedaan: heel erg gezellig champagneontbijt in een heel mooi kader (pure verwennerij hoor !), taart bij de oma, hapjes at mom's place, en 's avonds stond mijn keukenprins alweer te zorgen voor een fantastisch diner voor familie en vrienden. En dan zijn we intussentijd de champagne zelfs nog vergeten.
En cadeautjes dat ik gekregen heb ! Om te beginnen: bons in het Antwerps Kookhuis, verder: heeele mooie sets handdoeken voor in mijn nieuwe badkamer, hele mooie bloemen (x2) en last but definitely not least: een weekendverblijf in een kasteel met mijn liefje, van mijn liefje....
What a lucky girl I am.... ! Dankjewel allemaal voor alles !

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage