maandag, oktober 28, 2002

Het kind moet een naam hebben...
Hola, hola, nee, ik ben niet zwanger. Geen paniek, liefje. Maar toch een beetje zwanger. Figuurlijk dan. Euhm, waar zal ik beginnen? Toen ik het vorige week had over beslissingen nemen en pro's en con's tegen mekaar afwegen, had ik het over het al dan niet oprichten van een bvba. Zoals menig lezer weet, ben ik freelancer, maar daar moet nu een bvba van komen, vond de boekhouder. Ik volg de man en heb nu beslist om inderdaad een bvba op te richten. Maar zoals de titel van dit stukje al verraadt, heeft die bvba dus een naam nodig. Liefst had ik een spitsvondige naam ontdekt die iets met het media-vak te maken had, maar dat heb ik al lang opgegeven. Intussen twijfel ik over bvba tralala, of bvba zomuta, of ... Enfin, ik weet het niet zo goed. Creatieve breinen als jullie zijn, weten jullie iets?
Update: De boekhouder belde net om te zeggen dat de naam zeker iets 'representatiefs' moest hebben. Iets kwaliteitsvol. Iets 'standingvols'. Maar tips gaf ie niet...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage