woensdag, oktober 30, 2002

Snip
U weet, beste logbezoeker, dat Katrien nooit ziek wordt. Dat overkomt haar eenvoudigweg niet. Nooit. Als in: not ever. Een verkoudheid daarentegen, is geen ziekte, toch? Dat zult u met mij eens zijn. Wel. Ik ben vanmorgen wakker geworden met een verkoudheid. Gisteren voelde ik de spreekwoordelijke bui al hangen en mijn gevoel had alweer gelijk. Geen keelpijn, geen hoofdpijn, geen hoest, maar wel een neus die niet meer meewil. De neus heeft er de brui aan gegeven. De neus wil niet meer ruiken, niet meer proeven, niet meer snuiten, de neus wil alleen nog koppig blijven vastzitten. En af en toe, laat ie wat water stromen om even snel weer te gaan vastzitten. Ik heb een neus met karakter, vind ik zelf. Alleen weet ie af en toe niet wàt ie precies wil. Maar voorlopig blijft ie halsstarrig vast. Dicht. Gedaan ermee. Stomme neus.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage