woensdag, januari 15, 2003

Fieuwww
Het waren een paar dagen van rennen. Rennen van hot naar her. En weer terug. Nu even ademen. Er is me een nieuwe job aangeboden. Plots. Uit het niets. Maandag langskomen voor gesprek. Goed bevonden. Dinsdag beginnen. En zoals altijd zijn er bij beslissingen pro's en con's. Twee grote con's: ver ver weg van mijn huisje. 120 kilometer (enkel) vind ik ver. En minder geld. Ook een paar grote pro's: een jaar werk. Voor een freelancer met pas een eigen bvba en een pas gekocht huis, is dat een grote pro. En ook: een programma maken van A tot Z klinkt voor iedere 'motionmaker' als muziek in de oren. Redactie, productie, regie, montage. Alles zelf. Samen met één collega. En laat die collega nu nét de kerel zijn waarmee ik vroeger op school, tijdens de opleiding, zo goed mee kon opschieten ! Misschien is het typisch voor weegschalen om te twijfelen wanneer beslissingen moeten genomen worden. God, wat heb ik getwijfeld. Wanneer weet ik of ik de juiste keuze nam? En de komende vier weken wordt het druk, omdat ik beide jobs moet combineren... Een maandje dubbel fulltime werken, het moet me lukken !

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage