maandag, maart 24, 2003

Allemaal op !
Na een goeie vier maanden continu verbouwen, zijn mijn centen op. Allemaal op ! En een flinke rekening van de belastingen gekregen ook. Op. Blut. Platzak. Nog niet helemaal failliet, en don't worry, zo ver laat ik het niet komen, maar nu moet ik toch een gedwongen pauze inlassen in alle bouwwerkzaamheden. Maar toch, mijn geld heeft het een flinke poos uitgehouden. De hele bovenverdieping is nagelnieuw, de hele hal is fonkelend nieuw, en ook de tuin ziet er al een beetje lentig uit. Da's geen woord zeker he? Hmmm. Maar goed, het budget is erdoor gevlogen. Goed besteed, dat wel, maar toch snel op. Zaterdag overigens een nieuwe garderobe gaan kopen voor mijn liefje, en niks voor mezelf gekocht. Als dat niet flink is ! Geen truitje, geen t-shirtje, geen broek, niks helemaal niks ! Benieuwd hoe lang ik dat volhoud...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage