maandag, maart 31, 2003

Verlangen
Onze presentatrice gaat met vakantie. Onze regisseur gaat skieën. Onze cameraman gaat naar playa del sol of zoiets, en ik, ik regel de planning. Ik zorg er eigenlijk voor dat we iedere week een uitzending hebben, ook al gaat iedereen met vakantie. We moeten dus reportages en eigenlijk hele afleveringen op voorhand draaien, omdat iedereen wel eens één, twee weken weggaat. En wanneer mag ik eens een weekje weg? Ik weet het, ik weet het, ik hoef er niet over te zeuren, ik moet het gewoon doen. Na drie jaar zonder reis, is het tijd voor vakantie. Ik weet het. Maar als freelancer ligt dat nu eenmaal niet zo voor de hand. En als er dan twee producers uit dezelfde productieploeg (van drie in t totaal) wegvallen, is het helemaal niet zo evident. Zucht. Ik blijf nog een tijdje zuchten en als het me echt te hoog zit, ga ik met vakantie. Desnoods naar het zilvermeer in Mol !

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage