maandag, maart 10, 2003

Wat een zooi !
Ik ben geen mens voor administratie. Ik ben mijn boekhouders 'worst nightmare'. Ik ben écht écht niet goed met paperassen en planningen en documenten en aaaarghhhh... Ik moét die dingen gewoon niet. Ik kàn het echt niet. Ik ben van het soort dat op één blad honderd aantekeningen maakt en van elke aantekening denkt dat ik dat wel zal onthouden. Niet belangrijk genoeg dus om meteen te doen of meteen in een filetje te gieten. Die soort. Nu hebben ze mij een productiejob aangesmeerd. Aangesmeerd is het exacte woord dat ik bedoel, weloverwogen gekozen in deze context. De vriend die me aan deze job hielp stelde ze voor als (en ik citeer) "redactie van het programma en een heeeel klein beetje productie. Maar dàt doen we samen." Einde citaat. Ik hoor het hem nog zo zeggen. Nu spendeer ik 95% van mijn tijd aan productie. In lekentaal wil dat zeggen: dingen regelen. Alleen maar regelen. En problemen oplossen. Cameraploegen zoeken en boeken, afspraken maken, tijdsplanningen, uitzendschema's, budgettering zelfs. Budgettering begot ! Hell no ! Mijn bureau is *alweer* één grote puinhoop, net zoals mijn hoofd trouwens. Ik merkte net op dat ik in mijn planning uitzending 8 voor volgend weekend had geprogrammeerd en *ook* voor over drie weken... Wat een zooi. Wat een klere klere klerezooi !

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage