dinsdag, april 01, 2003

Waar is ze?
Vanmorgen stipt om negen uur gearriveerd op t werk. Toch nog een paar minuten in de auto blijven zitten om het journaal te horen. Niet dat ik veel wereldschokkends verwachtte vandaag, maar ik zat wel te wachten op de traditioneel erg goeie aprilvis van de vrt-radionieuwsdienst. Maar hij (of is het zij?) kwam niet. Althans, ik hem 'm niet gehoord. Over de nieuwe burgemeester van Antwerpen gaan ze toch niet grappen? Hoewel dat eigenlijk één grote farce op zichzelf is. En over ongewapende en toch doodgeschoten vrouwen in Irak toch ook niet? Hoewel Bush eigenlijk ook wel grappig is in zijn eigen dwaasheid... Maar ik blijf op mijn honger zitten. Waar blijft de aprilvis van de vrt???

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage