donderdag, mei 22, 2003

A thing...
Ik heb iets met ruitenwissers. Ik haat ruitenwissers. Ik word er doodzenuwachtig van. Die dingen wissen maar en wissen en piepen en maken lawaai en zwiepen van de ene naar de andere kant en mijn ogen volgen en volgen en volgen en ik word duizelig en ik haat het ! Ruitenwissers zijn niet tof. Zelf beperk ik het gebruik van mijn ruitenwissers tot het absolute minimum. Alleen als ik bijna niks meer zie door mijn ruit, laat ik ze even over en weer gaan en dan weer niet meer. En dat herhaalt zich zo de hele rit. Alleen als het errug hard regent, kan ik niet anders dan die dingen automatisch te laten zwiepen. Zover nog geen probleem. Maar het irriteert me zo erg dat ook andere chauffeurs maar laten zwiepen. Ook al regent het niet meer, ook al is de weg alweer helemaal kurkdroog opgedroogd, dan nog merken sommige chauffeurs niet dat hun ruitenwissers nog aan het wissen zijn terwijl er al lang helemaal niets meer te wissen valt. Hmmpf. Liefje reed achter mij vanmorgen en in mijn achteruitkijkspiegel zag ik zijn ruitenwissers maar zwiepen en zwiepen en vegen en wissen en het regende helemaal niet meer. Hij vindt dat ik overdrijf. Hij zegt dat ik "a thing" heb met ruitenwissers.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage