vrijdag, mei 23, 2003

Zielig
Ik voel me helemaal zielig vandaag. Ik moet toegeven dat ik een beetje ziekjes ben. Gisteravond was alles prima, geen vuiltje aan de lucht, en om twee uur vannacht ben ik wakkergeworden. Misselijk, draaierig, duizelig, hoofdpijn, zwetend en helemaal koud. Temperatuur genomen: 35,1 °C. Is dat niet gek? Een uur later moest ik overgeven. Ik ben maar thuisgebleven van t werk vandaag en heb net een eerste yoghurtje binnen maar dat was niet echt een goed idee. Intussen is mijn temperatuur 35,5 °C. Voor één keertje is het misschien gerechtvaardigd te zeggen dat ik een ietsiepietsie frigide ben. En je zal natuurlijk altijd zien dat ik uitgerekend dit weekend met mijn liefje naar parijs ga om onze eerste verjaardag te vieren. Typisch !

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage