dinsdag, juni 10, 2003

Feessie !
Ooooh, ik heb er zooo lang over moeten zwijgen. Ik heb wekenlang met een groot geheim moeten rondlopen. Ik heb vaak getwijfeld om er hier over te loggen, maar de vrees bestond dat het zou uitkomen. Dus zweeg ik maar. Me and my big secret. Ik heb een verrassingsfeestje georganiseerd voor de verjaardag van mijn liefje. Die is afgelopen weekend verjaard, dus mag ik het nu vertellen. Wekenlang op voorhand had ik alles geregeld. Liefje zou zaterdag naar zijn ouders gaan om er in de tuin te helpen en tegen de tijd dat hij terug zou komen, zou het huis vol vrienden en familie zitten. En ja hoor, hij trapte er helemaal in. Hij bleef wel iets langer weg dan verwacht, want voetbal, u weet wel, maar toen ie dan toch eindelijk thuis kwam, weerklonk een luide "Surprise !". De verrassing was compleet. Het feestje is leuk geweest, vond ik zelf. Veel vrienden, collega's en familie, veel mojito's, bier en chips, en fijne eighties-muziek. En toen ineens was daar de zondagochtend. En de kater...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage