vrijdag, augustus 29, 2003

F*ck !
Ik postte net een groot stuk over een journalist die me belde voor een interview over bloggen. Het stuk dat ik vlak daarna postte, verscheen ineens twee keer op dit log. Ik heb het foute gewist. Dat over de journalist. Het dubbel-verschenen stuk stond er nog steeds dubbel. Da's zo'n moment waarop ik kwaad word he. En de "back"-knop maar blijf indrukken in de hoop het toch nog tegen te komen en het dan te kunnen copy-pasten, maar nee hoor. Niet meer te vinden. Opgelost in cyberspace. Nice. En nu heb ik echt echt geen zin om het helemaal opnieuw in te tikken. Het zou ook niet meer zo goed zijn als de eerste keer. Het moment waarop een luide, welgemeende F*ck ! van toepassing is, me dunkt.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage