dinsdag, september 02, 2003

Morgen...
Dit wordt één van de laatste logs over mijn verbouwingen. Morgen is het namelijk af. Klaar. Vernieuwd, gerenoveerd, klaar. 't Is te zeggen, morgen zal het nog niet geschilderd zijn, maar het echte verbouwen, is achter de rug. Of zal achter de rug zijn. Morgen dus. Ik kijk uit naar morgen. Morgen heb ik ook toevallig een vrije dag en die kan ik volledig besteden aan opruimen, opkuisen, meubelen terug verhuizen van het tuinhuis naar het huis en me helemaal terug installeren. Mijn mooie plantje krijgt een nieuwe plaats, want de schouw is afgebroken. Daar kan het dus niet meer. Maar we hebben een nieuw kastje en daarop gaat het plantje beeldig staan. Het wordt terug van ons. Ons huisje terug.
Maar geef toe: u zal de verbouwingspostjes missen, toch?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage