vrijdag, maart 26, 2004

Perfectie
Laatst las ik bij meneer Druppels over seks. Het deed me nadenken. Seks staat inderdaad veraf van hoe het in stationsromannetjes staat beschreven, of van hoe het wordt vertoond op 't grote scherm. En toen bedacht ik dat iedereen wellicht z'n eigen perfectie nastreeft. Of dat minstens zou moeten doen. Wat kan het mij schelen hoe tom cruise z'n tegenspeelster perfect schijnt te omhelzen en te zoenen? Het is ge-ac-teerd ! Ik vind, als u mijn bescheiden mening niet wil lezen, kijk dan maar verder naar meneer cruise, ik vind dat ieder stel zich gelukkig moet voelen. Als dat is zonder seks, so be it. Als het is met trio-seks, fine by me. Voor mij hoeft seks niet alle dagen, en op sommige dagen hoeft het vier keer. Als wij daar zin in hebben. Met of zonder speeltjes, ieder doet z'n ding. Ik heb al genoeg stress, ik ga me niet nog es stress laten bezorgen door een maatschappij die vindt dat het gemiddeld drie keer moet op een week, en dan nog wel in die en die positie. Anders kom ik nog in een toestand waarin ik ga denken dat als we zeven keer seks hebben op een week, dat dat dan teveel is. Of teweinig bij maar één keer. Als we moe zijn, zijn we moe. En als we daar zin in hebben, vrijen we.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage