dinsdag, mei 10, 2005

Meter
Ik word tante, en echt deze keer. Ik was ook wel al tante van stiefzussen die bevallen zijn en zo, en van een schoonzus, maar deze keer wordt mijn broer vader ! Hola jong ! Mijn broer, wordt papa. Ergo word ik tante. Maar er is meer, veel meer. Ik word ook meter van het eerste kleinkind in de familie ! Ikke, meter. Ik heb met het baby'tje helemaal niets te maken, ik zit er voor niets tussen en toch ben ik al trots. Apetrots zelfs ! Ik weet niet waarom, maar het brengt al zo'n glorieus gevoel mee, ik kan er zelf niet goed aanuit. We moeten nog wel lang wachten. 7 december is de te noteren en onthouden datum. Dan wordt Katrien meter. En mijn broer en schoonzus ouders. Straf zeg !

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

hihi ik zocht met de woorden 'ik word tante' iets in google, want ik hoorde net dat ik dat word, en ik vind het zo verdomde leuk............ heerlijk!!!!!! hihi ik zit in een soort roes, wat mooi. Hopelijk gaat alles goed met je neefje of nichtje. liefs san

1:04 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage