maandag, augustus 29, 2005

Wie wint?
Kijk, Lieve vroeg erom: Wat voor een auto heeft Katrien in een impulsieve bui gekocht? Dat is natuurlijk een immens moeilijke vraag, gezien het onmetelijke aanbod tweedehandswagens dat er op de markt te vinden is. Dus ik geef een paar tips.
Misschien is de voorgeschiedenis belangrijk, als u een gokje naar de toekomst wil wagen. Dat is immers vaak zo.
Ik rijd nu nog met een Peugeot 206, een rooie. Luciferrood. Ze heet dan ook Lucy. Dat was mijn tweede autootje. Nieuw gekocht, spic en span uit de garage. Mijn eerste was een Golf II, die ouder was dan ikzelf. Namelijk 21 jaar, geweldig mat groen, maar Cornelia sjeesde als geen ander ! Mijn derde wagen is anders. Ik zou 'm nieuw zeker nooit gekocht hebben, tenzij ik erg veel geld zou bezitten. Wel is het zo, dat ik er al jaren van droom. Ik vind 'm echt helemaal geweldig. Ik vind dat ie eerder bij een man past, dan bij een vrouw, maar daar heb ik me nog nooit iets wezenlijks van aangetrokken. Daar komt bij dat ie voor een erg schappelijke prijs te koop wordt aangeboden door iemand die ik erg goed ken. En zei ik al dat ik 'm echt machtig mooi vind? En dus heb ik een auto gekocht. Terwijl ik er geen nodig heb. Maar ik heb het toch gedaan. Welke? Rara, wie gokt juist?
ps: Lieve gokte niet juist. Ze kent wél redelijk goed mijn smaak...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage