zondag, september 04, 2005

Heerlijk
Gisteravond zag ik m'n nieuwe karretje voor het eerst. We hebben mekaar erg voorzichtig leren kennen. Ik heb me voorgesteld en ik heb es geaaid. Maar dan ! Wat een heerlijkheid ! Weet je dat ie zomaar uit z'n hoofd onthoudt in welke positie ik m'n stoel graag heb? En als liefje ermee rijdt, weet de auto ook hoe zijn stoel moet staan. En als de positie van de stoelen verandert, veranderen de posities van de buitenspiegels helemaal vanzelf mee ! En er komt lucht vanuit de zetels ! En als je op een knopje duwt, komt er een bekerhoudertje tevoorschijn. En er is een steuntje voorzien, in leder natuurlijk, voor als ik m'n arm wil laten rusten ! Lief toch ! Alsof de auto wil zeggen dat ie niet wil dat ik te vermoeid aankom, daar waar ik moet zijn. En er zitten kleine, schattige ruitenwissers op de koplampen. Hahaha ! Wel even ernstig blijven, toch?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage