maandag, januari 23, 2006

Onwetend
Soms droomde ik wel es over een ingewikkelde toestand. Alsof de heeeeele wereld op de hoogte was van een feit, een afspraak, een gebeurtenis, en ik wist van niks. Ik was de enige op de hele wereld die van niks wist. Nu ik erover nadenk, is het een droom die ik redelijk vaak had. Misschien moest ik maar es opzoeken of er een betekenis achter zit. Enfin, hoewel dromen bedrog zijn en zo, vraag ik toch even uw oprechte eerlijkheid. Is er een regel, een afspraak, die voorschrijft dat als je een Katrien ziet van zo ongeveer 28 jaar met een baby, peuter of kleuter op schoot, dat je dan uitvoerig en langdurig praat over hoe goed ze daar wel "mee staat"? En dat je haar dan uitgebreid gaat complimenteren? Bestaat er zo'n afspraak? Een ongeschreven regel misschien? Wel, in dat geval, mag ik dan asjeblieft vragen om die regel af te schaffen? Dankje.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage