donderdag, juli 06, 2006

Mona Lisa
Je hebt zo... Oké, ik begin opnieuw. Ik heb zo van die vrienden waar ik soms weken, wat zeg ik, maandenlang niks van hoor. Echt niks. Niet bij mijn verjaardag, noch bij kerst, maar dan plots, out of the blue is ie daar terug. En dan pikken we gewoon de draad weer op waar we 'm lieten liggen. Zonder verwijten, zonder gezeur. Da's goed, da's fijn. Want je weet wat je aan elkaar hebt, en ik weet ook, als er nu echt iets zou zijn, zou hij er wel staan. Of toch minstens luisteren naar wat er scheelt. Zo is mijn goeie vriend S. een week of twee geleden terug opgedoken. Plots. Ik heb m vandaag voor t eerst terug echt gezien, via z'n webcam. We hebben jarenlang bij elkaar om de hoek gewoond, en zo goed als nooit bij elkaar op bezoek geweest. Ik niet bij hem, hij niet bij mij. Nu is ie verhuisd naar het verre Stockholm en nu zie ik m elke dag. Op z'n webcam. En da's grappig, want hij kan mij niet zien. Katrien heeft namelijk niet zo'n webcam. Enfin, Mona Lisa, dat is zijn alias onder dewelke hij hier af en toe es reageerde (meestal met véél te veel caps), heeft nu ook een log. Allen daarheen !

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage