dinsdag, juni 06, 2006

Pop Poll
Beste lezer,
Misschien zin om even uw mening te ventileren in de comments onder deze post? Graag ! Er is namelijk iets op til. Een huwelijksdans is op til. Een openingsdans, zo u wil. Gelukkig hoef ik er maar één. Alle officiële dansjes met papa's, schoonpapa's, getuigen, broers, nonkels en dat soort dingen, stellen we uit tot later op de avond. We willen graag één krachtige openingsdans voor mijn liefje en mezelf en dan een knaller van een opener van het feest zelf. Wat u misschien moet weten: ik kan niet dansen. Ik heb géén gevoel voor ritme. Met Caramia van Novastar wilden we graag openingsdansen, maar dat blijkt een erg moeilijk nummer te zijn voor mijn twee linkervoeten. Maar u heeft ongetwijfeld een betere suggestie. En nog een tip, voor u uw fantasie de vrije loop laat: I love you and the sky is blue and I will be true... U moét beter kunnen dan dat. The lines are open !

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage