dinsdag, mei 09, 2006

Pips
T. is lief. Ze is een lieve vriendin. Altijd vrolijk, altijd goed gezind, altijd een brede lach. En als niet, dan duurt het nooit lang voor ie wel weer komt, die mooie lach. T. is ziek. Flink ziek nu. Ze is opgenomen in het ziekenhuis, en da's niet goed. Allerlei buisjes en tubetjes die in haar lijf stromen en er ook weer uit. Niet fijn om te zien. Ze zag er maar pips uit vanmiddag. Heb ik altijd al een leuk woord gevonden, pips. Nee, T. zag er niet zo vrolijk uit vandaag. Ze probeerde wel te lachen en zo, vooral toen ik haar mijn bloemen gaf, maar ik zag toch dat het niet helemaal pluis is met 'r. Ik wou dat ik iets kon doen om snel de ouwe T. terug te krijgen. Maar iets laat me geloven dat dat nog wel even duurt....

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage