zaterdag, januari 12, 2002

Auw
Auw..... pijn....auwauwauw. Ben vanmiddag 'even' de stad ingegaan. Wat niet moeilijk is, want als ik de deur uit stap, ben ik in de stad. Moest even naar de fotograaf, een sjaal kopen en da's alles. Dat was het plan. Mama wilde mee. Heinz ook. Elke winkel binnen en buiten. Elke winkel. Normalerwijze geen probleem. Gesteld dat ik a: daar zin in heb, en b: geen nieuwe schoenen draag. Nu halfzes. Hele middag dus in de stad gelopen. Met nieuwe schoenen. Mooie schoenen, vind ik, maar met iets te hoge hakken voor mijn normale doen. Niet te klein of niet knellend, wel iets te hoog. Auw. Pijn.
Heb ze net uitgeschopt. Voelde alsof je heeeel dringend moet plassen en na uren wachten eindelijk op 't toilet zit. Bevrijdend gevoel. Lekker.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage