woensdag, januari 02, 2002

*Zoef*
Ik heb nu al vakantie sinds 19 december, da's dus bijna twee weken. Als ik nu even naga wat ik in die twee weken al gedaan heb, kan ik niet veel bedenken. In het begin, moest ik een beetje afkicken van big brother. Geen dailies meer, nog wel dagelijks even naar de site surfen om dan te merken dat er niets meer veranderd is en dat kon ook niet want de redactie zat thuis; de redactie was ik, met de katlenen en lieve. De eerste dagen van mijn vakantie heb ik vooral een beetje verdwaasd rondgelopen. Beetje onwezenlijk. Niet beseffend dat het opeens al december was en kerst voor de deur stond. En geslapen. Ik heb veel geslapen die eerste dagen. Ik had ook nog wat in te halen natuurlijk.En toen was Dieter jarig en toen was 't kerstavond en toen kerst bij de moeke en toen tweede kerstdag bij de papa. En nu ineeens twee januari. Nog vier dagen vakantie. En ik zou iets willen doen in die vier dagen. Maar wat. Als ik doe zoals nu, beetje loggen, beetje surfen, beetje downloaden en upgraden en zo, dan zijn de dagen zo voorbij. Ineens, wordt t dan donker en stel ik vast dat de dag om is. Zonder eigenlijk iets gedaan te hebben. Dus vandaag ga ik iets doen. Iets leuks. Beetje wandelen in de stad en ergens een cafeetje zoeken dat ik nog niet ken en waar ze toch lekkere koffie hebben (zou t bestaan?). En ik ga dingen doen die ik heb uitgesteld. Nieuw paspoort halen. Naar de bank. Pasfoto's laten maken. Kleine boodschappen doen. Gaat er iemand mee? Met twee is altijd zoveel gezelliger...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage