maandag, februari 04, 2002

Caffeïne
Heb ik weer iets gemist? Vannacht leek het alsof heel de wereld op stap is gegaan. En alsof ze allemaal door mijn straat liepen, dronken lallend en zingend. En natuurlijk blijven die groepjes feestvierders voor mijn raam staan lachen, grappen en luid babbelen. Was er iets te vieren. Tegen half twee had ik er echt schoon genoeg van. Ik had bijna mijn kleren aangetrokken om zelf op stap te gaan. Slapen kon ik toch niet. Met het oog op het begin van de werkweek toch maar blijven liggen. Om zeven uur vanochtend weer wakker. Weer straatlawaai. Mijn volgende adres wordt ergens op de 'boerenbuiten'. Zodat alleen het getjilp van vogeltjes me kan wekken. Of de eerste zonnestralen. Maar nu eerst koffie. Veel koffie. *geeuw*

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage