zondag, februari 03, 2002

Dief
Deze week zat er een brief van de huisbazin in mijn bus. Ze gaat vanaf nu een aanzienlijke huurprijs vragen voor het gebruik van wat ik noem 'het kot'. Een hok eigenlijk waar de vuilnisbakken staan, waar de wasmachines staan van de andere bewoners van het gebouw, waar de tuinslang ligt, waar de zekeringskasten hangen. In dat hok staat ook mijn brommer en een oude fiets waar ik niet meer op rijd. Op de brommer trouwens ook niet hoor, maar da's een ander verhaal. No way dat ik vanaf nu iedere maand 20 bijkomende euro's ga betalen om twee vehikels die ik niet meer gebruik, te stallen. De brommer dus helemaal opgepoetst en in de krant en op websites te koop aangeboden (geen liefhebbers?). Met de fiets wist ik echt niet wat aan te vangen. Heb hem gewoon buiten gezet tegen het hek. Het ouwe krel rijdt nog nauwelijks én heeft twee platte banden. Vanmorgen was de fiets weg. Stallingsprobleem opgelost dus.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage