vrijdag, februari 01, 2002

Weekend !
't Is weekend en ik ben er niet kwaad om ! Ik heb deze (werk)week toch het één en ander bereikt op professioneel vlak, dus ik kan met een gerust gemoed aan mijn weekend beginnen. Donderdag kreeg ik even wat angstaanvalletjes over deadlines die dichtbij komen en bergen werk die nog moeten verzet worden, maar ik heb besloten dat ik gewoon ga doorwerken. Dag per dag, case per case. Dat heb ik nog onthouden uit mijn studententijd. O god, wat klink ik oud. Nee, serieus. Tijdens of vlak voor examens kreeg ik altijd wat paniekaanvalletjes, in de aard van: "ik moet dat nog doen en dat nog en dat en dat en en en ik heb nog maar drie dagen, en het gaat niet lukken en..." En toen zei ik gewoon tegen mezelf: "blad per blad, hoofdstuk per hoofdstuk" And look at where it got me (ahum). Om maar te zeggen dat ik me niet meer eindeloos druk ga maken over stress en tijdsdruk. Ik stap nu eerst met een gerust gemoed het weekend in. Het plannenloze-weekend, trouwens.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage