maandag, februari 11, 2002

Griezelig

Gisteren naar De Alias gaan kijken in de cinema. Ik wilde eigenlijk Ocean's Eleven zien (nee, niet voor Brad Pitt, wel voor George - Jammie- Clooney), en er waren nog 106 plaatsen beschikbaar, maar toen wij ons ticket moesten bestellen, werd het laatste net voor onze neus verkocht. Grrmbl. Dan maar De Alias dus. Grie-ze-lige fil-lem !! Wooow, en ik ben al zo'n bangescheet als het op films aan komt. Zeker op 't einde wordt de ene na de andere vermoord (of mag ik da nog nie vertellen?). I'll rephrase that: naar het einde toe wordt de spanning fijntjes opgedreven... Enfin, ik vond hem nie slecht, maar ook nie suuupergeweldig. Maar ik ben toch blij dat ik onze Vlaamse filmindustrie weer wat gesteund heb.
Wisten jullie trouwens dat een cinema-ticket tegenwoordig meer dan zes euro kost ?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage