dinsdag, februari 05, 2002

Vraag
Hebben jullie het ook wel eens dat je opeens vaststelt dat je het werk van de afgelopen week evengoed niet had kunnen doen, omdat je nu een website gevonden hebt waarop alle, ik herhaal ALLE, info staat die je zocht? Zo heb ik dagen aan een stuk bedrijven opgebeld met één en dezelde vraag. Zo goed als iedere keer één en hetzelfde antwoord gekregen, steevast in de aard van 'Belt u morgen maar eens terug, want de CEO is in meeting en de info die u vraagt, kan alleen hij beantwoorden." 's Anderendaags natuurlijk exact hetzelfde scenario. Nu heb ik dus alle data die ik moest hebben, en da's op zich schitterend nieuws, maar ik ben er wel een week tijd mee kwijt en een hoop frustraties rijker. Maar goed. Goed nieuws dus. Het schiet op. Langzaam maar zeker.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage