woensdag, maart 06, 2002

Honderd!
Gisteren was een historische dag. Gisteren bezochten honderd (100!) *verschillende* mensen dit weblog. Niet te snappen, vind ik. Vooral omdat ik gisteren absoluut geen leuke stukjes geschreven heb. Ik vind dat jullie met z'n honderd wat kritischer mogen zijn hoor. Als ik aan 't zeveren ben, hoeven jullie niet terug te komen hoor. Echt niet.
Wat ik wel merk, is dat ik een onweerstaanbare drang voel (bijna zoals Agnes Pandy) om te weten te komen wie jullie zijn. Van sommigen onder jullie heb ik daar wel een redelijk accuraat beeld van, vooral van zij die af en toe comments achterlaten, maar hoe zit het dan met die 93 andere? Ik wil het weten ! Mijn webstat geeft wel een beetje prijs, maar toch nog niet genoeg. Het houdt me bezig, het houdt me uit mijn slaap, ik lig te woelen in bed. Zoveel mensen die mij 'kennen' maar ik ken hen niet. Ik weet dat het internet een anoniem medium is, waarbij jullie me zoveel kunnen wijsmaken als jullie willen, toch heb ik de naïeve ambitie om te weten te komen wie mij leest...
Hoedanook, dankjewel voor dit mooie, ronde getal !

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage