dinsdag, juli 16, 2002

Reality Check
Ik zat daarnet het vorige stukkie effe te herlezen. Leuk om te zien welke verwachtingen ik had en wat er werkelijk van in huis is gekomen. Ten eerste: het weer. Slecht weer. Regen, mist, koud. En ik had alleen maar mijn sandaaltjes bij. Ten tweede: het kuuroord. We zijn er om negen uur 's avonds aangekomen en om acht uur 's ochtends weer vertrokken. Bij aankomst iets gegeten in het hotelrestaurant en om dan toch nog te profiteren, gauw een duik in het zwembad genomen, want ik moest toch minstens voelen dat ik in een kuurhotel zat he. Dan geslapen en 's ochtends vlug weer weg. Elke dag werken van acht uur tot minstens tien uur 's avonds, een vakantiegevoel was er helaas niet bij. Maar de reportage is geslaagd, de hereniging was schoon, regisseur, presentatrice en ondergetekende stonden te sniffen bij het weerzien van moeder en dochter...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage