dinsdag, juli 09, 2002

Schrikken
Een gemene snoodaard heeft gisterennacht in mijn auto ingebroken. Schrikken hoor ! Geen raam kapot geslagen, maar mijn deuren stonden wel open, de koffer was open, de inhoud van mijn handschoenkastje helemaal overhoop gehaald en op straat gegooid. Niks weg. De radio is er nog, mijn verzekeringspapieren zijn er nog, mijn paraplu, mijn tankkaart, mijn parkingkaart, mijn bewonerskaart, mijn ever-so-hippe-rollerblades-van-150-euro, alles is er nog. Behalve één ding. Je raadt het nooit. Dus zeg ik het maar meteen. Mijn zonnebril ! Weet je nog dat ik die zo cool vond? Zo helemaal macha? Zo hip? Zo ... katrien? Wel, die is dus nu weg. Lag in mijn auto. Weg. Verder niets. Niets beschadigd, slot niet geforceerd, geen carrosserie beschadigd, alleen mijn zonnebril foetsie. Zou ik daar nu de politie voor durven bellen?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage