vrijdag, september 19, 2003

Getest en goedbevonden
Aan het volgende stukje zit een verhaal vast. Vorige week was ik in een soort van opruimwoede. De schoenenkast beviel me niet meer, ze zat te vol. Jaja, vrouwen en schoenen, ik weet het. Soit. Ik alle zomerschoenen naar de zolder gebracht in grote kartonnen dozen. Niet eenvoudig hoor, die dozen op dat smalle trapje naar boven zeulen. Goed, sandalen, slippers, flip-flops, staat allemaal op zolder.
Hebt u gemerkt wat een fijn weer het was, gisteren en vandaag? Waar ik nu mee zat: geen zomerschoenen meer en nog minder zin om terug dat smalle zoldertrapje op te kruipen. Andere oplossing gezocht. Wat ik nog wel had, was een paar mooie, frisse muiltjes. Puntig, hakje, smal, maar mooi. En pijnlijk. Verdomd pijnlijk. Maar da's bijzaak, dat kon u al raden. Na een dag hard werken en veel over en weer lopen (auw !), moest ik nog naar huis rijden met die mooie maar pijnlijke muiltjes. De pointe waartoe ik wil komen: gisteren reed ik voor t eerst blootsvoets met de auto. En leuk dat dat was ! De ribbels op de pedalen hebben een soort van masserende werking en dat was fijn. Vanaf nu ben ik dus grote fan van blootsvoets autorijden ! Leuk ! Lang leve mijn zoldertrapje !

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage