maandag, september 08, 2003

Ticket to fame !
Ik ben beroemd ! Je kan geen krant of magazine meer openslaan zonder mij tegen te komen. Eerst krijg ik van Lieve te horen dat ik in het Belang van Limburg (??) vermeld sta in een stuk over loggen of zo. Diezelfde week belt een journalist van Het Laatste Nieuws me op voor een interview over loggers. Vorige week lees ik op mijn eigen log dat ik in de nieuwe Vlaamse Elle sta, en gisteren sms't een vriend vanuit Spanje dat hij daar even het Vlaamse nieuws wilde weten, de Gazet Van Antwerpen kocht, en een stuk las over mijn log. What is happening? Hal-looo?
De Elle heb ik intussen gekocht (wat een shitblad zeg !) en ja, een heel stuk over loggers. Nele wordt geciteerd, ikke, Merel en Luna. En nog iemand die ik niet kende. Ik vind dat ik daar tussen veel te grote namen sta. En wat is alle drukte over loggen opeens? Hebben de schrijvende media het fenomeen ontdekt? Ik ben intussen toch al twee jaar bezig hoor. En anderen al boel veel langer. En nu opeens wordt het gehyped? Hmmm, strange...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage