dinsdag, september 23, 2003

Graveyard shift
Vorige week/weekend had ik een paar nachtshiften. Na de laatste, zondagochtend was dat, ben ik niet gaan slapen omdat het de laatste was. Je moet die avond gewoon terug slapen, en het leek mij de beste manier om terug in het dagritme te komen. Zo gezegd, zo gedaan. Na de shift, ben ik gaan ontbijten met mijn liefje. Zonnetje, terrasje, autovrij stadje, gezellig. Nadien nog een wandeling in de stad, en nog eens terrasje, zonnetje, glaasje wijn. Gezellig. Die avond kwam dan een beetje de mokerslag, hoewel ik na een uurtje slaap in de sofa, weer wakker was. De hele dag al had ik me fit gevoeld, en dat was die avond niet anders. Samen met liefje gaan slapen, rond elf uur, en dan wel doorgeslapen tot twaalf uur, de daaropvolgende middag welteverstaan. En Katrien was weer fit. Maar vanmorgen ! Jongens jongens jongens, ik was een wrak ! Ik had gewoon mijn acht uur geslapen, maar ik was doodop. Brrrrrr, zooooo moe. Ik sleepte me uit bed, maar raakte niet verder dan de sofa. Daar ben ik nog een half uurtje blijven bekomen. Helemaal niet tof ! En ik ben anders altijd zo vrolijk 's ochtends.....

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage