woensdag, oktober 29, 2003

Koffertje
Zit m'n jasje goed? Zit m'n dasje goed? Katrien gaat op stap. Ik moet gaan werken. Nachtshifts. Twee. Maar de werkplek is deze week twee uur van thuis vandaan. Da's ver rijden na een nachtshift. Dus blijf ik ter plekke slapen. Ik heb een slaapzak mee, een toiletzak, een pyjama, nieuwe kleren, en wat te lezen. Het lijkt wel alsof ik op reis ga. Ik weet niet of ik na de laatste nachtshift ook blijf slapen. Na de eerste wel, want dan moet ik gewoon 's avonds toch terug daar zijn. Maar na die tweede... Misschien ben ik te moe om nog te rijden. Misschien zit ik vol ongeduld om zo snel mogelijk van mijn lange weekend te beginnen profiteren. Ik zal nog zien. En misschien brengen de nachten loginspiratie. Misschien....

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage