woensdag, oktober 01, 2003

Smoesje
Ik kan me voorstellen dat u het een beetje rustigjes vindt op dit log. Dat mag u me echter niet zo heel kwalijk nemen. Ik klop alweer een paar nachtshiften na mekaar, en slaap een gat in de dag, en ben dan heel druk met eten maken en opruimen tegen de tijd dat liefje thuis komt en ben dan zo blij dat ik hem 's avonds nog even zie, dat ik niet achter het scherm kruip. Vandaar dus dat het hier wat windstil lijkt. Maar mijn leven is niet zo vaak windstil, dus misschien krijgt u na deze nachtelijke periode wel weer veel nieuwe logjes over wat er allemaal gebeurd is en over wat me bezig houdt. Wist u trouwens al dat ik een f*cking ambetante collega heb? Maar u hebt dat waarschijnlijk ook. Ben gauw weer terug hoor. En ik ben overigens nu al bijzonder vrolijk over mijn nakende verjaardag. Gut, ik ben gek gek gek op verjaardagen !

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage