zaterdag, november 29, 2003

Ah
Een collega stelde voor om van shift te wisselen. In plaats van van 14 tot 23 uur te werken, zou ik dan van 10 tot 18 uur werken. Voor mij maakt het op zich niet veel uit of ik een dagshift of een late shift werk. Bij de ene kan ik uitslapen, maar ik ben niet zo'n uitslaper, bij de andere kan ik nog genieten van een avond. Ik kon niet beslissen, dus ik raadpleeg mijn liefje. Hij hoefde geen bedenktijd en was resoluut: doe dan maar de dagshift, zei hij beslist. Ik heb je liever 's avonds dan 's ochtends. Pardon??? Hoezo? En de collega's schrokken er niet eens van. Ik heb absoluut geen ochtendhumeur. Echt niet, nooit gehad. Ik ben 's ochtends zelfs altijd vroeg wakker en vrolijk op de koop toe. Ah. Misschien is het dat. Misschien ben ik 's ochtends te vrolijk...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage