woensdag, november 12, 2003

Vreselijk !
Hebt u dat ook wel eens, dat u iemand opbelt, en aan de manier waarop je gesprekspartner zijn of haar naam zegt als ie opneemt, hoort of ie al dan niet alleen is? Of de manier waarop ie nog maar 'hallo' zegt, als je gedag zegt. Vanavond belde ik naar mijn liefje en er kwam zo'n dwaze, zakelijke "hallow" uit, met w achteraan en al. Oeeee, dat vind ik vreselijk. Terwijl ie een halve minuut eerder nog 'dag lieve schat !' enthousiast op mijn antwoordapparaat riep, neemt ie nu op met een veel te onnozele 'hallow'. Aaaargghhh. Mogen de mensen rondom hem dan niet horen dat het een privé-gesprek is? Kan iemand het boek van "Mannen van mars en vrouwen van venus" erbij halen, want volgens mij is dit echt een mannending waar ik niks van snap. Mijn broer kan dat ook zo hebben. Hij noemt me aaaaaltijd gewoon 'zus', tenzij iemand hem kan horen. M'n haren komen er recht van ! Wat is dat toch? Anybody?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage