dinsdag, mei 18, 2004

Op speciaal verzoek
Het schijnt dat ik nog nooit over mijn broer verteld heb. Dat kan volgens mij niet. U wist toch dat ik een broer had? Dieter heet ie. Daar heb ik toch al over geschreven? Dat kan niet anders. Beslist wel. Dieter is bijna dertig en kapitein op een grote boot. Sorry, schip moet ik zeggen. Dieter had gisteren bijna een huis gekocht, maar toch net niet. Hij blijft nog even op z'n appartement. Wist u dat ie z'n appartement voor 50.000 euro méér kan verkopen dan waarvoor ie het gekocht heeft? 50.000 euro méér op maar vier of zo jaar, da's veel he ! Vastgoed is een goeie belegging. Mijn broer heeft het goed voor mekaar. Zie ! Ik heb gelogd over mijn broer. Dieter. Mijn broer.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage