vrijdag, juni 11, 2004

Dromen
Ik droom graag. Ik maak graag plannen. Ik doe niets liever dan wegdromen bij een toekomstplan. Dan zit ik in de tuin en ik lees een artikel over hoe magisch Finland kan zijn, of hoe betoverend Istanbul wel is. En dan maak ik plannen. Dan zeg ik dat we deze zomer een mooi huisje zullen huren in Toscane en dan zullen wandelen tussen olijfbomen. En dan plannen we onze grote reis door Amerika, man bijt hond achterna. En we verzinnen programmaformats die we later zullen gaan voorstellen bij de grote televisiezenders. En we fantaseren over hoe ons huis er gaat uitzien, later, als we groot zijn. En al die plannen komen op een stapel terecht in de kast. Het weten dat ze er zijn, geeft al een rust. Ooit komt het er wel van...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage