vrijdag, mei 13, 2005

Joehoe !
Verschillende redenen om blij te zijn ! Het is vrijdagavond en ik hoef niet te werken, zelfs niet te monteren. Joehoe ! Morgen heb ik de hele dag niets te doen. Joehoe ! Wel naar de delhaize en wat opruimen en zo, maar tegenwoordig wordt ook dat al als quality-time beschouwd. Zondag wel weer werken, maar niet zo heel lang. En vanavond gaan we pinten drinken met een bende collega's. Joehoe ! En morgen dus uitslapen. Nuja, proberen toch. En ik heb een ipod gekocht, compléét assorti met mijn blitse, groene handtas waarmee ik voortdurend gecomplimenteerd word. En ik heb een nieuwe imac G5, 2Ghz besteld. Joehoe ! Maar ik moet nog wel een tijdje wachten, tot eind mei... Bummer.
En ik word meter ! Joeehoeoeoeoe !

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage