dinsdag, september 20, 2005

Kaputt !
Net wanneer ik allerlei nachtshiften en vroege en late shiften werk, gaat mijn videorecorder kapot. Stuk. Gewoon, zo vanzelf. Een hele zomer, wanneer er niks niks niks op de buis was, blijft ie halstarrig werken en nu, net nu, is ie kapot. Net nu een nieuwe reeks van 24 begint. En aangezien ieder zichzelf respecterend burger dat ding dan vervangt door een hippe dvd-recorder, met harde schijf natuurlijk, wist ik meteen wat me te doen stond. Poeh, wat een moeilijk ding zeg ! En wat een ingewikkelde handleiding ! En het ligt echt niet aan mij hoor, ik kan behoorlijk overweg met tv's, video's, computers, mixers, senseo's, stoommachines, wasmachines, ja zelfs boormachines. Maar werkelijk, die dvd recorder is me echt té vreemd. Wat een gek ding. Echt onhandig gek. Duur genoeg nochtans, om er een treffelijke manual bij te steken, vind ik. Poeh...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage