woensdag, april 04, 2007

Point of no return
Ik zag eergisteren op de monitor dat Pien gedraaid is. Het duurde even voor ik doorhad dat de woorden van de dokter ("duidelijk een hoofdligging intussen") positieve woorden waren. De natuur heeft ook op mijn lijf vat gehad en haar job gedaan. Pien is al gedraaid. Met het hoofd naar beneden. Klaar om eruit te komen. Nog negen weken zo blijven zitten. Maar wat ik me nu afvraag: loopt al dat bloed dan niet naar dat hoofdje? En is dat niet onnoemelijk vervelend voor dat kind?

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Katrien ... ik heb toch gezegd dat het maar een grapje was ...

10:45 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Tine, ik dacht dat we afgesproken hadden om daar geen grapjes over te maken?? Jandorie!

1:10 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage