maandag, juni 25, 2007

Frits !

Ik ben moeder geworden, liefje is papa geworden, Frits is onze zoon ! Hij is nu achttien dagen oud, en iedere dag, ieder uur verbaas ik me er nog over. Het is on-waar-schijn-lijk geweldig ! Het is een avontuur, vol vragen en twijfels, en doe ik het wel goed, en kijk wat is ie mooi. Ik zou m de hele dag op schoot willen houden, ik zou er de hele dag naar kunnen kijken, hij is echt de mooiste van de wereld. Jaja, zal u denken, dat zegt iedere moeder, maar nee, Frits is echt de leukste, de mooiste, de liefste. Kijk maar op de foto ! Isn't he the greatest?

6 reacties:

Blogger Wahmama zei...

Gefeliciteerd! Hij is bij-na zo mooi als mijn kinderen ;-)

10:20 p.m.  
Blogger Unknown zei...

Proficiat! Een heel schoon manneke.

6:22 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Een geweldig mooi petekind ook hé. Ghighi

9:41 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Toevallig ontdekte ik deze blog. Fantastisch nieuws. Dus een dikke proficiat. En je hebt gelijk: Frits is de leukste, de mooiste en de liefste. Houden zo:))

10:03 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

OOOh schattig! proficiat

12:43 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

natuurlijk is hij de mooiste want ik ben de oma!!!!

4:30 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage