dinsdag, juli 24, 2007

Op algemeen verzoek
Ik log meestal niet op verzoek. Nu wel. Naar het schijnt bent u, lezer, nieuwsgierig. Naar mij. En mijn leven. Ik kan het moeilijk geloven, but what the hell. Het gaat goed, overigens, met dat leven van me. Het bestaat voornamelijk uit pamperen, troosten, wiegen, voeden, spelen en lachen, en het is goed zo. Het is bij momenten heerlijk, bij andere momenten vooral vermoeiend. Frits is een grappig mannetje, ik ben er verzot op. Humor heeft altijd al goed gescoord bij mij. Ik hou van grappige mannetjes. Vandaar is liefje mijn liefje. Oh, mijn echtgenoot moet ik zeggen. Een jaar nu al. Zaterdag een jaar. Straf zeg, die eerste huwelijksverjaardag vieren met z'n drieën. Straf. Nooit gedacht. Wel fijn. Bijzonder fijn. Ik blijf me afvragen waar de donderwolk blijft. Een mens kan toch niet alleen maar roze wolken blijven tegenkomen?

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Hopelijk blijft het bij roze wolken hé!

10:07 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage