donderdag, september 13, 2007

All night long

Frits is precies veertien weken oud. In mensentaal is dat drie maanden. Hij heeft vannacht voor het eerst in zijn leven 'doorgeslapen', zoals dat dan heet. Hij heeft geslapen van halftien gisteravond, tot halfzeven vanmorgen. Ha ! Volgens mij is het een toevalstreffer en is hij vooralsnog niet van zin om hier een gewoonte van te maken, maar het is toch al een stapje vooruit. Alhoewel ik moet zeggen dat ik die nachtvoedingen wel graag heb. Hij komt dan bij mij in bed liggen, dicht tegen me aan, en zonder zijn ogen open te doen, drinkt hij aan mijn borst en wriemelt hij met z'n warme lijfje tegen me aan. Ik ga 't nog missen, maar voorlopig ben ik gewoon een beetje blij met de eerste ononderbroken nacht in lange tijd. Mijn wallen zullen dankbaar zijn.

6 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

kijk hoe schattig :)

5:05 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

ja toch wel onvergetelijk die eerste nacht doorslapen. Indertijd hebben wij er zeer lang moeten op wachten!:)

7:41 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

en was het geluk of slaapt fritseprits nog steeds door ?

3:48 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

da was ik dus hé hierboven

3:48 p.m.  
Blogger katrien zei...

Het was een toevalstreffer. Het is bij één doorslaapnacht gebleven. Voorlopig !

10:40 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

het gaat allemaal vreselijk snel.....dus genieten

6:49 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage