woensdag, januari 02, 2002

Al terug
Ben al terug thuis. Ben toch zeker bijna anderhalf uur weg geweest. Het één en ander sloeg tegen. Eerst pasfoto's gaan laten maken. In de foto-winkel stond zo-veel volk dat ik bijna ging lopen. Heb mezelf gedwongen te blijven wachten. Volgehouden maar met amper resultaat: foto's waarop ik krampachtig probeer te lachen. De hele foto wordt ingenomen door mijn hoofd, wat natuurlijk logisch is aangezien het pasfoto's moesten zijn, maar ik vind dat nie mooi. Eén en al hoofd op die foto's. Vier hoofden dan nog. Vier dezelfde. Bon, dan naar het districtshuis want over elf dagen verloopt mijn paspoort. Dicht. Gewoon dicht, gesloten, toe. Werken de ambtenaren nog niet vandaag? Blijkbaar niet. Troost gezocht in een cappuccino-to-go-van-de-foodmakers. Mmmmmmmmmm. Lekker. Ik wilde zo graag een frisse neus halen maar voor ik 't wist, liep ik in een verwarmd en overdekt winkelcentrum. En ik wilde van mijn pc weg, en voor ik het wist stond ik in de fnac te kijken naar de systeemvereisten van computers om te upgraden naar xp. Wisten jullie trouwens dat zo'n ding 12.000 frank kost? Schrikken.
Dan naar 't Kruidvat: wattenstaafjes en deo kopen. Deo geen probleem, wattestaafjes niet te vinden. Alles afgezocht, tegelijkertijd bellend met sige. Niet te vinden. En dan opeens: naast de condooms. Wie zet dat nu in godsnaam naast de condooms? Bon. Moest nie veel hebben, toch duizend frank kwijt. Maar da's niet erg want ik wilde toch van mijn frankskes af. Dan even bij de apotheker binnen want hoofdpijn. Dan naar de bank. Veel volk. Er voorbij gelopen. Loop wel een andere keer in de bank binnen. Terug naar huis. En hier zit ik nu. Alweer voor mijn pc. Ik was eens aan t denken om mijn computer een naam te geven. Ik vertel er zoveel tegen en ik zit er zo vaak op te tokkelen en als ik me verveel brengt hij altijd weer raad. Misschien moet ik hem maar eens dopen. Suggesties?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage