vrijdag, januari 04, 2002

*Blij*
Het is gelukt. Het is eindelijk zover. Ik werk nu met windows xp. Zonder probleem geïnstalleerd. Heeft wel even geduurd (ongeveer twee uur in 't totaal), maar nu werkt alles prima. Eindelijk. Dankjewel, Sige. I o u.
Ik vind het een mooi operating system. Mooi. Mooie icoontjes en mooie lay-out. Of het handig is en zo, dat weet ik niet, maar ik vind het wel mooi. Nu heb ik twee accounts: eentje voor mij en eentje voor Sige. Zodat onze bestanden niet in de war raken. Praktisch vind ik dat. En ordelijk. Ordelijk, stel je voor ...
En nu ben ik vooral in. In de mode. Helemaal méé. Helemaal xp. Ik zei toch al dat ik alles krijg wat ik wil. Binnen de mate van het mogelijke... Xp was mogelijk, ik wilde het en nu heb ik het. Wat zal het volgende zijn?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage