donderdag, januari 03, 2002

Help !

Ik met mijn impulsiviteit toch altijd he. Liep ik daarnet in de Hema een beetje te snuisteren. Valt mijn oog op een leuk fotokadertje. Gisteren had ik bij mezelf gedacht dat er in mijn appartement eigenlijk helemaal geen foto's te bespeuren zijn en dat een foto toch altijd leuk om te hebben is. Aangezien ik tegenwoordig altijd en overal mijn fototoestel in de aanslag heb, vond ik het niet zo'n gek idee om dat kadertje te kopen. Niet lettend op de gekke vorm of het kleine formaat, stond ik al met het ding aan de kassa. Nu thuis en alle foto' doorzocht, op zoek naar een leuke die erin zou passen en die het waard was om op mijn nachtkastje te zetten. Ik heb eigenlijk helemaal geen nachtkastje, maar wel een kramakkelig tafeltje waar mijn wekker en een paar kaarsjes opstaan, dus dat kan ervoor doorgaan. Maar dat is weer naast de kwestie. Hoe dan ook, geen enkele foto gevonden die in het dingetje past. Nu staat het hier. Leeg. Heeft iemand een leuke foto te veel?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage