vrijdag, januari 04, 2002

Voornemen
Lieve heeft gelijk. Ze had gelijk all along. Lieve was mijn collega tijdens Big Brother. Lieve zette haar gsm-toestel uit wanneer ze sliep. Ik doe dat nooit. Wat als er iets gebeurd is en men kan mij niet bereiken? Ben vanmorgen wakker gebeld. Door mijn moeder. Alweer. Ze moest het nummer van de sprekende klok hebben. En dan ook nog: "Hoe? Moet jij nie werken?" Ik heb vakantie mama. Al een week of twee. Om dan af te sluiten met "Allez, slaap nu maar verder." Yeah right. Verderslapen. Ikke. Not...
Mijn nieuw voornemen voor dit jaar : (is t nog op tijd voor goeie voornemens?) Ik zet mijn gsm toestel 's nachts op 'stil'. Vooral als ik mag uitslapen. Het ding helemaal uitschakelen is net een stapje te ver voor mij. Maar ik ga hem op stil zetten. Fijn plan he man !

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage